windlover.reismee.nl

na drie weken in nederland weer terug in spanje

hallo allemaal,

eindelijk weer een bericht op reismee.nl

Na drie enerverende weken in Nederland ben ik weer in Spanje aangekomen.

Heerlijk om hier weer te genieten van de heerlijke zon en de gezellige mensen.

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de geweldige gastvrijheid die ik van jullie mocht ontvangen ,ik heb er van genoten.

Ik heb geen idee wanneer ik weer naar Nederland kom maar jullie blijven in mijn gedachten.

hartelijke groeten van mij Peter

Reacties

Reacties

ernst

Ja ,Peter het was fijn je weer eens te ontmoeten en van je verhalen te genieten,hou ons op de hoogte , Ernesto

Zus

Leuk om te lezen dat je in Nederland was.

Groetjes

Rieske

Leuk van je te lezen dat je weer eens in Valkenburg was.
Ook nog voor 3 weken!!!!
Je vertelt ook dat je weer terug bent bij de zon en gezellige mensen.
Zijn hier helemaal geen gezellige mensen????
We hebben hier inderdaad niet zoveel zon als bij jou.

Peter het ga je goed en geniet er maar weer van.

Rieske.

rieske

dank je voor de reactie,ja in valkenburg zijn natuurlijk ook gezellige mensen maar de zon schijnt er zo weinig
groetjes Peter

helga

Ik heb je helemaal niet gezien! Maar goed ga jij maar lekker van de zon genieten. Wij ook het weekend! Groetjes

peter

hallo Helga,
ik had het een beetje druk dus geen tijd om je te knuffelen volgende keer een dubbele knuffel.
geniet maar lekker van de hollandse zon , groetjes Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!