windlover.reismee.nl

Niet weg te krijgen uit Barbate.

Beste allemaal,

Lig ik toch nog steeds in Barbate te wachten op beter weer ,alles is weer in orde gebracht voor de volgende tocht maar de weergoden zijn niet goed gestemd.

S\'morgens ziet het weer er vreselijk uit veel regen en veel wind maar in de middag klaart het op en schijnt de zon alsof er niets anders is dan zon.

Afgelopen nacht stomde het en de bliksem en de donder lieten weer van zich horen en als dat nog niet genoeg was viel er een behoorlijke bui hagel(lijkt wel of ik in Nederland ben)

Voor de rest vermaak ik mij uitstekend om tussende buien door het natuur gebied in te gaan en daar een flink stuk te wandelen (met paraplu natuurlijk) want het weer kan snel omslaan.

Ook is er tijd genoeg om naar de supermarkt te gaan om de nodige boodschappen te doen,er is keuze genoeg ,naar de DINO of de Lidle of de plaatselijke kleine winkeltjes.

Helaas weer een pech geval mijn fiets in s\'nachts bij de boot gestolen ,ze hebben het kabelslot gewoon door geknipt en ook bij een andere boot is ook de fiets gepikt,natuurlijk aangifte gedaan bij de gardia civil maar daar konden ze verder ook niets meer doen.

Gelukkig zijn de benen nog van uitstekende kwaliteit dus de komende dagen zal er veel gelopen worden en zal ik op zoek gaan naar een andere fiets.

De komende dagen wordt er beter weer verwacht volgens internet en daar kijk ik naar uit ,ik ben nu wel uit gekeken op Barbate .

Dat was het dan weer tot de volgende keer,

groetjes Peter

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!