windlover.reismee.nl

In de haven van Barbate

Hallo allemaal,

Ik lig al weer een paar dagen in Barbate te wachten op beter weer en ontdekte een koelwater lekkage bij de motor.

Helaas was dit niet simpel te repareren en moest de motor er in zijn geheel uit de boot getakeld worden.In de werkplaats zijn er zeven nieuwe doppen vervangen die door het zoute water behoorlijk waren aangetast en er zijn vier nieuwe schokdempers gemonteerd.

Na twee dagen kon de motor weer op zijn plaats terug geplaatst worden( zie foto\'s)

Al met al een behoorlijke tegenvaller maar na negen maanden varen valt het toch wel mee.

Barbate is een mooie plaats met een luxe wandel promenade waar als het weer goed is veel spanjaarden hun wandeling maken.

Er zijn alleen nog geen toeristen te bekennen ,alle hotels staan nog leeg omdat het nog te vroeg in het seizoen is.

Het natuurpark is erg groot en heerlijk om in te wandelen en te genieten van de natuur.

Tot mijn grote verbazing hebben ze vlak bij de haven het circus Berlin opgezet waardoor ik van heel dichtbij allerlei dieren heb kunnen bewonderen(zie foto\'s)

Dit hebben ze natuurlijk speciaal voor mij neer gezet.

Dit was het dan weer tot de volgende keer

groetjes Peter