windlover.reismee.nl

op naar Portugal

hallo allemaal,

ik kan jullie vertellen dat ik nu in PORTUGALben aangemeerd en wel in Viana do Castelo.

Een leuk en kleine haven met een gezellige havenmeester die mij gelijk uitnodigde voor een kopje koffie.

Even een tussendoortje genomen,een tosty met han en kaas en een kopje koffie voor maar 3 euro daar krijg je in Nederland alleen maar koffie voor.

het was vandaag een prachtige dag met vol zon en de wind schuin voor dus heerlijk om te zeilen met een gangetje van zo'n 5 mijl per uur .

Het is weer tijd om een paar dagen op deze plek te blijven ,zo te zien een leuke plaats om te bekijken en daar komt nog bij dat het weer twee dagen een stuk minder wordt.

De boot en de technische onderdelen blijven heel en dat is een hele geruststelling.

De foto's komen eraan.

groetjes peter

riet

Goed zo Peter,
Weer een land bedwongen!
Heb je geen heimwee naar het prachtige Valkenburg met zijn Oude Rijn en fantastische woonboten?

PAul

Ga zo door Peter en blijf genieten.Ik volg je met grote belangstelling.Nog vele prachtige dagen toegewenst.

Zusje

Portugal.................De naam zegt het al: Port.............
Vergeet niet een keer een glaasje te drinken.

kuzzzzz,

Rieske de Kort

Ahoi Schipper Peter,

Weer een stukje dichter bij je doel,
De laatste keren tref je het goed met je havenmeesters.
Geniet maar weer van de omgeving om je van je zeebenen te ontdoen.

Groetjes, Rieske

arnolda

hee ouwe zeeschuimer...
we zijn al een aantal keer op de boot geweest, terwijl jij er niet was ! Dat is gek ! Maar we zijn blij om te lezen dat je lekker aan het genieten bent, en je dromen achterna jaagt...
groetjes arnolda

De buren

Ha Peter, dat gaat lekker richting steeds meer zon. We volgen je op de voet en wie weet treffen we elkaar daar binnenkort. Geniet van alles.
Henk en Mieke