windlover.reismee.nl

van Vigo naar San Vicente do Mar en daarna naar Baiona

Hallo allemaal,

Gisteren vertrokken naar San Vicente do Mar helaas weer een dure haven dus de volgende dag snel vertrokken naar Baiona,de voorspelling was slecht weer maar uiteidelijk klaarde het weer op.het is geen grote afstand maar deze haven is een stuk goedkoper met alle faliciteiten.

Ik zal er een paar foto's bij doen om een indruk te krijgen hoe het eruit ziet.

De Portugese grens is niet ver meer dus als het goed gaat zit ik morgen in Portugal.

Groetjes van peter

Margriet

Hoi Peter,
Je moet niet zo snel gaan hoor, want dan kunnen we het niet meer bijbenen.

Fijn dat je een goedkopere haven hebt gevonden waar je ook alle faciliteiten hebt. Ben benieuwd naar de foto's.
Geniet van je laatste momenten in Spanje en zet hem op naar Portugal!
xxx

Randy

Leuk dat je binnenkort je oude Escudo,s kan gaan inleveren. Fijn voor je dat de reis lekker gaat althans voorzover wij lezen. Wij wensen je nog een prettige reis verder.