windlover.reismee.nl

Gijon en weer alleen

beste allemaal,

Het is weer even wennen om s'morgens op te staan en geen goede morgen te horen.

Ook het ontbijt moet ik zelf weer klaar maken en de eitjes koken.

Na het ontbijt weer een stevige wandeling gemaakt ,het weer is goed en de wind is gaan liggen,alle tijd om de niet bekeken steegjes te bekijken met kleine eethuisjes en cafe's waar de spanjaarden gezellig met elkaar soms luidruchtig elkaar toespreken.

Na de wandeling word het tijd om de noodzakelijke boodschappen te doen bij de plaatselijke supermarkt en ook om in een eettentje een lekkere kop koffie te drinken.

Bij terugkomst gaat de lucht weer betrekken en gaat de wind aanwakkeren en daarna begint het te regenen,mooi op tijd terug om binnen de boel op te ruimen.

De voorspellingen voor morgen zien er veel belovend uit droog met een rustige windje dus tijd om hier te vertrekken na 4 dagen.

HELGA,we hebben genoten samen

ERIC,de eerste 1000 zeemijlen zitten er al ruim op (1 zeemijl is 1852 meter) de tweede 1000 zeemijlen zijn ook al gepasseerd.Ik heb om precies te zijn al 3999,6 km gevaren.

Dus Lies je bent de jongens nu al 2 biertjes verschuldigd.

ANDRE,toch handig die fitnes toestellen langs de weg,zo blijft die oude toch nog een beetje in beweging.

PAUL,het was erg gezellig met ketelbinkie aan boord.

MARY,Gefeliciteerd met de opening van de speeltuin,kom nu maar even tot rust na al die heftige weken.

ANITA EN JAAP,wacht nog maar even met de koffie eerst het mooie weer opzoeken op de Canarische eilanden

JONGSTE BROER,leuk om zo te genieten van de zeiltocht over het ijselmeer met die rare korte golfslag en veel wind.

arnolda

jaaa dat zal wel weer vies tegenvallen nu je alles weer alleen moet doen... Fijn dat jullie het leuk gehad hebben samen. Wij hebben marianne opgewacht op schiphol en vonden het leuk haar weer te zien. Ze was goed bruin geworden. We blijven je volgen !!!

Zusje & Zwagertje

Dat is weer even wennen zo alleen, Maar je kan terugkijken op een leuke tijd zo saampjes. Nu kan je er weer even tegen. We hopen dat het weer een beetje mee blijft werken, zodat je weer een stukje verder kunt. Wij houden je in de gaten en op de hoogte van eventuele nieuwtjes. Liefs, en goede vaart.