windlover.reismee.nl

reactie op jullie reactie

Rieske,leuk dat je mij volgt op de weblog we houden elkaar op de hoogte knuffel van mij.

ernst,het was echt een dolfijn het had een rond gat aan de bovenkant van zijn kop dus kan het niet missen dat het misschien wel een walvis is geweest.

Eric,Ik zal op zoek gaan naar leuke foto's voor jullie.

Fiod leiden,zoals je weet wordt de vis in frankrijk duur betaald,probeer mij eerst maar te vinden als je beslag wilt leggen ,zoals je weet is de belastingdienst toch veel te traag.

Niggie,wet mij betreft vele kussen terug en doe de groeten aan Alex en de kinderen.

Caroline,wat goed dat je ouders mij ook volgen doe ze maar de hartelijke groeten terug.

Paul,doe de oudjes maar de groeten van mij en sucses met de treinen tafels.

Joke en koos,zoals je weet komt na regen zonneschijn en ga daar dan volop van genieten,een stevige hand voor koos en voor jou een paar stevige knuffels.

Broer,Heb je het nieuwe email adres op de weblog ingevuld???

groetjes peter

Reacties

Reacties

riet rosier

Hoi Peter,
Goed om je weer te horen, maar waar zit je (lig je) nu eigenlijk??

riet rosier

Hoi Peter,
Ik zie al waar je zit, heb je vorige mail gemist.
Spreek je al een beetje Bretons?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!