windlover.reismee.nl

Eindelijk weer internet

Het heeft even geduurd voor er weer een internet verbinding in een haven is te krijgen,maar het is gelukt vandaar weer een nieuw verhaal.

na drie dagen in port l'aberwac'h te hebben gelegen klaart het weer helemaal op en de zon is er ook weer bij dus de hoogste tijd om een stuk te gaan varen.de bedoeling was om naar Audierne te gaan maar dit was te veel van het goede ,het is dus Camaret sur mer geworden. de volgende dag weer vroeg op om naar Audierne te varen.Daar op een terras een lekker biertje gedronken want je moet het vocht gehalte op peil houden niet waar.

De volgende dag naar Port D'etal daar aangekomen begon het te waaien en te regenen,het was duidelijk het weer veranderde.

S'morgens bij het wakker worden hoorde ik de wind door de masten gieren dus geen dag om uit te varen.Dit heeft drie dagen geduurd dus tijd genoeg om te wandelen en de nodige boodschappen te halen.

Na drie dagen scheen de zon weer en de wind was gaan liggen ,tijd om de zeilen te hijsen.

De volgende bestemming is Trinite(port du crouesty) een heel gezellig plaatsje met een winkel promenade langs de haven ,lekker gewandeld wand de benen moeten wel in beweging blijven en op een terrasje gaan zitten.niet te vergeten ook de boodschappen moesten gedaan worden.

S'morgens vroeg waren er allerlei marktkramen langs het water met vis ,kleding groente en fruit allerlei prullaria enz dus tijd om even een kijkje te nemen.

toch maar een kilo aardbeien gekocht je moet aan je brood nodige vitaminen komen.

Daarna weer verder gevaren naar Garlaly la Turballe een vissersplaats met ook hier weer leuke terrassen langs de haven,biertje en nog een biertje daarna eten koken en achter de komputer om jullie te informeren.

Tot zover dan.

Groetjes Peter

Thuisblijvertje

Je vergeet erbij te vertellen dat je nu a-sociaal bruin bent. Toen ik je vanavond op skype sprak zag ik alleen een pratende witte snorrebaard. (*-*)

Paul

Goed gedaan jochie.
Zorg dat je jezelf niet verwaarloost.Blij genieten van alle
mooie dingen.Bedankt voor je foto,s en leuke verslagen.De oudjes hier missen je.Ik probeer ze wel te troosten hoor,dus maak je daarover maar niet ongerust.
Veelplezier verder en tot ziens,maar dat zal nog wel even duren. HARTELIJK GEGROET. PAul

Margriet

Klinkt allemaal heel gezellig en heel relaxt.
Heerlijk om zo te genieten van alles wat op je pad komt.
Blijf genieten en blijf ons op de hoogte houden van je avonturen.

Veel plezier!!!!!!

caroline

Het is toch wel leuk dat je verrast word als je een nieuw stadje of dorpje in vaart met wat je te zien krijgt of te doen is.
je krijt de groeten van mijn ouders, die volgen jou ook een beetje of ze vragen naar jou.

nog veel vaarplezier xx caroline

Zusje

Geweldig. Het gaat allemaal goed. Bevalt het nog steeds?
Ik denk het wel. Zo vijzel je je Frans ook weer een beetje op. Bonne Nuit. Mon cherie.

arnolda

dit klinkt als een vreselijk leven !! :)
geniet van alles wat je tegenkomt... wij blijven je volgen !

"broer"

hallo havenhopper,
zo te horen gaat alles goed en geen technische mankementen. Ben wel een beetje jaloers op je.
Wij gaan 17/09 weekje zeilen op IJsselmeer.
Behouden vaart en groet.