windlover.reismee.nl

derde dag trebeurden maar de volgende dag weer verder

Beste allemaal,

Na drie dagen in trébeurden te hebben vertoeft werd het toch weer tijd om een stukje verder te gaan.Het was eeen schitterende dag met veel zon en een windkracht 4.

S'morgens op tijd op en om half negen het ruime sop gekozen.

Onderweg volop kunnen genieten van een dolfijn die wel een half uur rond de boot bleef zwemmen.

Vanavond de haven port du paluden bij l'aber wrac'hbinnen gelopen en mij bezig gehouden met een welverdiende maaltijd.

Morgen weer een nieuwe dag en de voorspellingen bt het weer zijn goed.

groetjes peter

Reacties

Reacties

Verstekeling

Hoi Petrovski,

Het gaat lekker zo .....goede wind en tropische temperaturen. Het lijkt Nederland wel :).

Veel plezieren geniet van de dingen die je tegenkomt.

groetjes

helga

Hallo Peter,
Wat leuk en uniek, dat er een dolfijn rond jou boot meezwom. Heb je er geen foto van gemaakt? Zou dat wel willen zien.

Groetjes Helga

Ran

Hallo Peter. Goed om te horen dat jij het naar je zin hebt imet je droomreis. Wij hopen dat alles voorspoedig blijft gaan en dat je met nog vele moie verhalen en vooral ook met mooie foto's ons mag verrassen. Org er voor dat je de wind goed in dekzeilen houd. Fijne reis nog en tot de vogende keer.

Groetje's,

Riet en Ran

Peter

Hallo Ran en Riet

Bedankt voor de leuke reactie,zoals je ziet gaat het voorspoedig alhoewel ik vandaag verder wilde maar de weergoden waren me niet gunstig gestemd,het zat vanmorgen potdicht van de mist en dan kan ik niet uitvaren.

groetjes Peter

Peter

Hallo Helga,
helaas geen foto van de dolfijn maar als ik er nog een zie zal ik er een foto van maken.

Groetjes Peter

Peter

Hallo biljarters,
Zijn jullie al een beetje gewent aan de rust omdat ik er niet meer ben.

Groetjes Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!