windlover.reismee.nl

tweede dag trébeurden

Beste allemaal,

Het is even een tegenvaller om niet uit te kunnen varen maar de voorspellingen voor vandaag zijn 24 graden met een zonnetje maar windkracht 6 tot 9 ,de wind waait hier door de masten en dat maakt een behoorlijk gierend geluid.Er zijn hier dan ook vandaag geen andere boten uitgevaren of binnen gekomen.Hier in de haven lig ik redelijk beschut maar buitengaads gaat het water behoorlijk te keer. Wel even de benen gestrekt en het stof uit de haren laten waaien.Morgen maar kijken hoe het weer er dan uitziet en dan een nieuw plan maken.

groetjes Peter

Elke keer weer leuk die nieuwe berichten die jullie sturen,bedankt.

Marianne

Tegenvaller.......morgen beter?

Hier vandaag ook snikheet en vanavond noodweer en onweer verwacht.

Spreek je later
xxxxx

Dre

Heb je tenminste de tijd om het lokale bier en kruidenbittertje uitvoerig te testen.

En je hebt alle tijd van de wereld, dus Hik er maar is even hevig op los.

Greetszsz
Dre

helga

Hoi Peter,

Het stof uit je haar laten waaien?
Wanneer ga je naar de kapper?
Alleen wij weten wat ermee bedoeld word!
Heb nog een fijne reis.
Liefs Helga

helga

Dag lekker ding,Wanneer ga jij weer naar de kapper???
Wat mij betreft groeien de haren al over de oren dus het wordt tijd om de trimmer er overheen te halen.
Leuk dat je mij volgt op de weblog,doe je de groetjes aan de andere werkers van mij
Groetjes Peter

Hoi Helga
Niet Helga schrijft dit Maar Peter

Hoi Andre,
Zo oude schuin marscheerder,gedraag jij je een beetje tegen over Caroline want voor dat je het weet heeft ze een blauwe plek.
Hoe gaat het met het darten of is het alleen innemen en geen pijltjes gooien.
Ik zal alvast een biertje nemen op de overwinning al kan die overwinning best nog wel even op zich laten wachten.
groetjes Peter

"broer"

Hoi Peter,
Je weet het nietwaar:
in de Golf van Biskaje is het altijd aan het waaien, maar eenmaal voorbij Gris Nez krijg je weer een kalme zee.
Hier bereiden wij ons voor op een hittegolf(je).
Succes met de wind. Groet

Hoi Jongere broer,
Ja, het is wat windkracht 6 met uitlopers van 9.
toch maar binnen blijven liggen
Een stuk verder zal het wel beter worden.
Alles rustig in de kroeg??
groetjes van je oudere broer

arnolda

hee zeebonk ;)
over welke haren heb je het eigenlijk????? zoveel heb je toch niet meer?? Het is elke keer weer een verrassing om te zien waar je uithangt... enjoy it !! groetjes van ons allemaal