windlover.reismee.nl

Lekkere vaardag

Beste allemaal,

Het gaat goed ,alles zit mee de zon de wind en de boot geeft geen gebreken meer aan.

Vandaag s'morgens vroeg 7.00 uur uit Breskens vertrokken ,wel vroeg maar dan heb je de stroming wel mee.

Altijd maar afwachten hoe ver je met de stroming mee kan varen en dat is deze keer tot aan nieuwpoort,een andere jachthaven uitgezocht(er zijn er namelijk drie)dit keer is het de Belgian Air Force yacht Club Nieuwpoort een goed verzorgde haven met gratis water, elextriciteit en douche.De aankomstijd was 16.30 uur

Wat er ook bij hoort is een leuke bar voor de nodige drankjes enzoo.

Morgen vertrek ik weer vroeg en zal zien bij welke haven ik zal uitkomen,best leuk altijd weer een verrassing .

Weer leuke reacties gehad ,hartelijk dank.

groetjes Peter

Margriet

Hoi Petrovski,

Ga jij van bar naar bar???????

Goed dat je in zo'n korte tijd al zo ver bent gekomen. Hou zo vol! Ben je toch nog op tijd om te overwinteren op een warm en zonnig eiland. (hier hebben we vandaag ook niet te klagen).

Knuffie

Zusje

Awel zunne, komt dat Vlaams misschien nog van pas. Kunde ge un pintju bestellen in ut Vlaoms?
Lukt het niet, dan gewoon je vragende blik opzetten en dan snappen ze het wel.

Kusje, zusje

Caroline

Hoi Peet,
Leuk dat het zo voorspoedig gaat en dat het eindelijk mooi weer is (volgende week maar weer afwachten).
Maar je hebt er plezier in en daar kom je ver mee.
xxx car

paul

Ja de bar zal je wel nodig hebben om de nodige energie op te doen.Hou je haaks.Geweldig dat jet het zo te horen naar je zin hebt.Maak er iets goeds van.
Het is hier ook gezellig zomers weer.
Peter,goede reis verder en we houden kontakt.
PAul.

niggie

zooow hij is fijn... zo kom je nog eens ergens . hoopvol en vol goede moed verder in je avontuur
Have fun ! dikke knuf uit capelle

Theo Menheere

Zo dus je bent eindelijk in ons gastvrije België beland, gratis elektra, water, en drank.
kan helaas niet naar je toekomen, ik ben niet zo mobiel momenteel.
Maar ik drink er eentje voor een goed verloop van je droomreis.
Theo

Rita

Tís gelukt, je bent Nederland uit! Drink er nog eentje op ons, hardwerkende mensen... en vaarse maar weer!

Jaap van Kruijssen

Hoi Peter,
Geweldig dat alles eindelijk goed valt.
Mooi weer, goede waterstroming, leuke droegjes en bovendien een goed verzorgde haven helemaal gratis. Wat wil je nog meer? Ze zouden natuurlijk ook een gratis pilsje er bij kunnen doen voor al je harde werken.
Het ga je goed de verdere reis.
Anita en Jaap

Je buren

Wat gaat die lekker!! Houden zo!!
Henk en Mieke