windlover.reismee.nl

volg op de kaart mijn route

Hallo Allen

Natuurlijk kunnen jullie mijn reis ook volgen via de kaart. Dat is heel eenvoudig. Als je op mijn weblog bent zie je bovenaan 4 tabs: Verhalen, Foto's, Kaart en Profiel.

Je bent als eerste automatisch op het blad Verhalen en simpelweg klikken op de desbetreffende tab brengt je bij de routekaart, waarop je kunt zien welk stuk ik achter de rug heb en de tab Foto's brengt je bij mijn fotoalbums. Soms is er niets te vertellen maar spreken foto's voor zich.

Mochtje verder nog vragen hierover hebben, bel dan Marianne even, zij kan je verder wegwijs maken.

groetjes,

Marianne namens Peter

Cool

Reacties

Reacties

Margriet

Hoi Petrovski,

Ik wens je een goede en lange reis toe met vele verre bestemmingen zodat je veel te verhalen hebt en wij, de thuisblijvers, kunnen smullen van jouw spannende avonturen.
Ik hoop dat verre bestemmingen iets verder weg zijn dan Scheveningen. Misschien Vlissingen ???? :):)
Goede vaart!

Pieter van der Jagt

Hallo Marianne, bij het verzenden van een Kerstgroet aan jullie stuitte ik op de reis van je man, geweldig, dus naast mijn Kerstgroet een goede vaart en behouden thuiskomst en ik ga hem zeker volgen.
Groetjes, Piet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!