windlover.reismee.nl

beste allemaal

Beste allemaal,

Het is bijna zover om een nieuwe reis te beginnen.

Het is de bedoeling om volgende week te vertrekken tussen 27 juni en 4 juli,

natuurlijk is het weer belangrijk de windrichting en niet te vergeten de stroming.

Ik zal jullie op de hoogte houden van deze reis en ga er vanuit dat het beter zal gaan dan vorig jaar.

groetjes Peter

Margriet

Heel veel succes en geniet van je reis!

ernesto

laat even weten wanneer je op de eerste de beste warme plek bent aangekomen

Bas, Lonneke en Yannick

Heel veel succes, plezier en sterkte! Je dromen volgen en een ervaring die je nooit meer zal vergeten. Wie weet zien we elkaar rond de Middellandse Zee!

Heb je genoeg reserve onderdelen? :-)

Marianne Baldee

Veel succes, geniet en leef je droom!

Zusje

Ik dacht al....."komt er nog wat van"!!! Maar nu is het dan zover. De laatste voorbereidingen en dan het zeegat uit. Heerlijk. Het zou fijn zijn, als we nog een keertje skypen, zodat we elkaar nog even in de ogen kunnen kijken en dan via dit medium contact houden. Prima zo. Ga weloverwogen te werk en neem geen risico's. Ga er van genieten en kijk maar wanneer je terug komt. ALS je maar terugkomt.
Dikke knuffel van je zusje.

Eric

De weddenschappen zijn geopend, hoe ver zal Peter dit keer komen? Haalt hij IJmuiden, wordt het een makkie naar Scheveningen, is Duinkerken te doen, wordt Calais zijn eindbestemming? Of zijn er optimisten die denken dan hij nog verder komt... laat het weten, voor de winnaar/winnares wordt door de eigenaar van Het Wapen een consumptie beschikbaar gesteld!! PS: Peter mag zelf natuurlijk niet mee doen.

peter

Voor de gokkers wil ik alvast aangeven dat het niet de zuid en noordpool wordt en ook somalie zal ik niet aandoen.

joke

sorry dat het kontacht slecht is maar ik zit met een triest sterf geval

mail mij peet

Marc en Rita

He Peet,

3 keer is scheepsrecht toch??
Wij komen net terug uit Griekenland, da's wel een aanrader om naartoe te varen! Maar eerst maar 's Nederland uit. Zet 'm op en heel veel plezier!

Groetjes van Marc en Rita

joke

ha die peet hoe gaat het beter als de vorige keer wij hopen van wel hier is het nog een beetje kloten als je ziet dat twee van die jonge kinderen hun moeder zo plotseling moeten missen , maar het leven gaat wel door ik ben benieuwd waar je nu zit ik wens je nog een fijne tijd geniet er van denken vaak aan je en varen in gedachten met je mee groetjes en een knuf van mij joke en koos doeiiiiiiiii