windlover.reismee.nl

nog steeds in Caleta de valez

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat en een bericht op deze side is geplaatst,veel van de avonturen zijn geplaatst op Facebook.

ZOALS JE ZIET ZIJN ER EEN AANTAL VERHALEN VERDWENEN DOOR EEN STORING VAN HET PROGRAMMA VAN REISMEE.NL.ER IS GEPROBEERD DEZE TERUG TE HALEN MAAR DIT IS NIET GELUKT HELAAS.

Helaas zijn de avonturen van de reis van portugal naar Marokko niet meer te zien.

Voor de duidelijkheid,ik lig nog steeds met de boot in de haven van Caleta de Valez nu al zo'n 17 maanden en heb nog geen zin om verder te varen.

Hier in Caleta de Valez is het mooi ,warm, gezellig,heel veel kontakten gekregen waardoor het steeds moeilijker wordt om te vertrekken.

Half april vertrek ik naar Nederland om allerlei dingen te regelen half mei ga ik weer terug naar Caleta de Valez om weer volop te genieten van het mooie weer en de gezelligheid.

groetjes Peter

Reacties

Reacties

Tinie van Zandwijk

je leven is nu volop genieten begrijp ik! Uitgewerkt Peet?
Altijd vakantie?! Heerlijk lijkt me!

"broer"

Das wel ff geleden neefje. Blij weer van je te horen. Zo te zien heb ik niet veel gemist. Het ga je goed en zie je in april.
Groet, Fred

Tinie van Zandwijk

Beste Tinie,

Ja Tinie,ik ben gestopt met werken toen ik 60 jaar was,er was toen nog een goede regeling.
zoals je kunt zien geniet ik al een aantal jaren op een zeilboot en blijf dat nog wel even doen.
Ik ben in 2012 vertrokken uit Nederland en vaar langs de kust van Europa,ook een paar maanden in Marokko gelegen.
Nu al weer 17 maanden in Spanje in de haven van Caleta de Vales.
erg gezellig veel kennissen en natuurlijk veel zon en lekker eten en drinken.
Leuk iets van je te horen ,groetjes Peter

Rieske de Kort

Ahoi, Kapitein Peter,

Fijn, dat het je nog steeds goed bevalt in Spanje.
Ben je niet nieuwsgierig wat er een aantal mijlen verder nog te beleven valt?
Je weet maar nooit welke verrassingen je daar meemaakt.

Groetjes,
Rieske

Zusje

Hoi Peter,
Laat even weten wanneer je weer hier bent. Ook ik moet allerlei zaken plannen.
Kus van zus

Joke

zo weer op je stekkie geniet er maar van en stuur een beetje zon hierheen, goede vlucht gehad. Doe iedereen de groetjes van ons en tot horens knuffel Joke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!