windlover.reismee.nl

eiland Guernsey

Beste allemaal,

Gisteren avond om 21.00 uur aangekomen op het eiland Guernsey in een pitoresk haventje met een heel nauwe ingang die bij laagwater helemaal droog staat,dus belangrijk om met hoogwater naar binnen te gaan.

De omgeving is prachtig en heb al weer een fijne wandeling achter de rug. de vesting werken van de Engelsen bekeken (zie foto,s).

Blijf hier drie dagen liggen om de omgeving beter te bekijken.

Even wat persoonlijke dingen,

Anolda en Eric nog gefeliciteerd met jullie verjaardag,helaas de BBQ gemist maar ik zal er een drankje op nemen.

Eric en de andere biljarters,waren het maar twee centimeters dan was het snel gegaan om rond te varen.Het zijn toch behoorlijke afstanden die je moet afleggen.De moyennes zullen wel fors gestegen zijn nu de rust is terug gekeerd.Mark staat zeker nu boven aan de lijst????. Ik zal ook maar een extra biertje nemen op jullie geweldige hoge moyennes die nu gehaald worden.

Ernst, bedankt dat je een kaarsje hebt aangestoken,ik wist niet dat je zo gelovig bent. En nu maar hopen dat de kerk niet afgebrand is??????

Anita en Jaap,wacht nog maar even met de koffie en maak het bed ook nog maar niet op,Adelaide is wel heeeeeel ver weg.

Joke en Koos, terug van een welverdiende vakantie,en nu weer verder met de dagelijkse dingen,ik wens jullie veel sterke en een heleboel geluk in de toekomst. een stevige hand en een stevige knuffel voor Joke

Paul, Hou je marianne een beetje in de gaten,zodat ze ook een beetje tijd voor zich zelf overhoud ,want dat hollen en vliegen is voor geen enkel mens goed.Leuk dat je mij zo intens volgt ,je houd me goed in de gaten.

Reacties

Reacties

Zij die in de gaten gehouden moet worden...

Hey Kwibus,
Ga je nu aan mijn vader vertellen datie mij in de gaten moet houden? Zou het niet andersom zijn?? Hij vermaakt zich prima met de verzorgsters, hoor. *_*

'k Spreek je straks, kus, Marianne

paul

Hartelijk dank Peter voor je commentaar.Wat marianne betreft,dat is een wervelwind en dus niet te temmen.
Gelukkig leidt ze alles in goedse banen.
Geniet Zoveel je kan vAn alle schoonheden.Goed gezien dat je een paar dagen in Guernsey bljft
Er is daar zoveel te genieten,dus doe je best.
Hartelijk gegroet en tot ziens. PAul

caroline

Zo te horen heb je het erg naar je zin.
Toch wel een beetje jaloers :)
Maar heb nog veel plezier en we horen weer snel van je.

xx caroline

Margriet

Hoi Petrovski,

Denk er aan dat je ook bij hoogwater naar buiten gaat.....

Hoop dat je beter weer hebt dan hier in het natte en winderige Dordrecht. Ondertussen krijg je hier steeds meer fans. Je moet de groeten hebben van Nancy, Nellie, Eric, Neeke, Fryke, buurman Kees, buurvrouw Alie, Jenny, Yvonne, Saskia, Henk-Jan, Tessa, Bert, Rienske, Bep, Barend, Rien, Joke en nog wat anderen..........
Hoe zo wereldberoemd (in Dordrecht) ???

Veel plezier!
Groetjes van mij en een snaveltje van Gerritje

"broer"

Ik wist niet dat je in Guernsey geld had gestald en nu ook al de boot. Een van de komende stops de Cayman Islands? Ga je goed en behouden vaart.

Randy

Ahoy sailor.
je moet je de koning te rijk voelen nu dat je zo lekker op weg bent in je sloepie. Geniet maar zoveel mogelijk
want het i goed toeven op de Kanaal eilandjes en de mensen zijn daar Engels gek en je kan er uren mee kletsen. Veel goede wind toegewenst voor het volgende stuk

De buren

Ha Peter, zo gaat ie lekker. Wij zitten nu in Kapiteyno Osta, ook bij een leuke haven, maar aan de Oostzee. We missen alleen een boot. Henk en Mieke

Rieske de Kort

Hoi Kapitein Peter.
Leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt en alles goed verloopt.
Je hebt al gemerkt dat de natuur geen rekening houd met je plannen.
Kwam ineens op het idee dat ik nog een wateradres van je moest hebben. 4 maanden geleden zei je al dat weer zou uitvaren, dus Sorry dat ik een beetje laat reageer op je avontuur. Heeeeeel stoer hoor. Ik wens je een veilige maar vooral ook fijne voortzetting van je reis.

groetjes.

Rieske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!